مراقبت پوست و مو (1564)

شامپو (313)

کرم مرطوب کننده صورت (116)

تجهیزات پزشکی (61)

مکمل های غذایی (584)

مکمل ورزشی (130)

تنوع محصولات

انتخاب انلاین محصولات

خرید آنلاین

امنیت در خرید

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته

بهترین کیفیت

ضمانت اصل بودن کالا

کپسول فروفورت دئودنال عبیدی 30 عددی – abidi Ferro Fort Dodenal 30 Caps

116,400تومان
کپسول فروفورت دئودنال تولید شرکت داروسازی عبیدی، مکملی غنی از آهن است که در پیشگیری و درمان کم‌خونی ناشی از فقر آهن بسیار مؤثر است. این فرآورده با طراحی ویژه خود به منظور کاهش حداقلی عوارض جانبی مرتبط با دستگاه گوارش طراحی شده است، ارائه راه حلی بهینه برای افرادی که نیازمند مصرف آهن هستند بدون آنکه دچار مشکلات گوارشی شایع مرتبط با سایر فرمولاسیون‌های آهن شوند.

کرم ضد جوش رنگی ژیناژن SPF20 Ginagen Light Beige Anti Acne Cream – SPF20

129,600تومان
کرم ضد جوش رنگی ژیناژن (SPF 20)، یکی از محصولات آرایشی برای پوست بوده که حاوی عنصر زینک و ویتامین آ است. این محصول به واسطه داشتن این فرمولاسیون ویژه علاوه بر پوشانندگی صورت، می تواند از بروز آکنه روی پوست جلوگیری کند. این محصول میزان ترشح سبوم پوست را کنترل کرده و با این کار از ایجاد جوش جلوگیری خواهدکرد. همچنین این محصول خاصیت ضدالتهابی داشته و از ایجاد قرمزی، خارش و التهاب روی پوست جلوگیری کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.

پودر گین ویوا پاور 2700 گرم – Viva Power Gain Powder 2700 g

1,980,000تومان
پودر گین ویوا پاور محصولی کامل به عنوان یک مکمل ورزشی بوده که با ترکیب مناسبی از پروتئین، کربوهیدرات و ویتامین‌ها موجب افزایش حجم عضله بدون چربی افزایش چربی بدن می‌شود و از طرفی به آزادسازی نرمال انرژی در بدن کمک موثری می‌کند.

کرم مرطوب کننده و مغذی دست و کوتیکول ناخن وچه – Voche Hand & Nail Cuticle Cream

196,500تومان
کرم مرطوب کننده و مغذی دست و کوتیکول ناخن وچه با ترکیبات منحصر به فرد به منظور بهبود و بازسازی پوست خشک و آسیب دیده ناشی از استفاده مکرر از مواد شوینده، ضد عفونی کننده‌ها و آسیب پس از انجام مانیکور و پدیکور استفاده می‌شود. این محصول مغذی، تقویت کننده و استحکام بخش پوست دست و کوتیکول ناخن است.

کاندوم کدکس مدل زیرو – Nach Kodex Zero Natural Condoms

71,250تومان
کاندوم کدکس مدل زیرو از لاتکس طبیعی و خیلی نازک ساخته شده و با داشتن ترکیبات روان کننده برای استفاده افراد خصوصا کسانی‎ که تمایلی به استفاده از این محصولات ندارند، بسیار کارآمد است. بعلاوه حاوی ترکیبات گیاهی است که از عفونت جلوگیری می‌کند.

شامپو تثبیت کننده رنگ مو سینره 250 میلی لیتر – Cinere

39,000تومان
پس از رنگ کردن موها، جهت شستشو استفاده از شامپو تثبیت کننده رنگ مو سینره توصیه می شود. این محصول علاوه بر حفظ رنگ موهای شما به لحاظ دارا بودن عصاره انار دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و از اثر رادیکال های آزاد موجود در هوای آلوده و نور آفتاب جلوگیری می کند.

فوم شستشوی صورت درمالیفت مخصوص پوست های خشک و خیلی خشک 150 میلی لیتر – Dermalift Cleaninig Syndet Foam for Dry and Very Dry Skin 150 ml

82,025تومان
فوم شستشوی صورت درمالیفت برای افرادی تهیه شده است که پوست خشک یا خیلی خشک دارند. این شوینده غیر صابونی فاقد پارابن بوده و روزانه می‌توان از آن استفاده نمود.

ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان سیکازوم فیس دوکس 30 میلی لیتر – Face Doux Cicasome Soothing And Antioxidant Gel 30 ml

158,500تومان
ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان سیکازوم فیس دوکس التیام بخش پوست بوده و به ترمیم پوست‌های دارای التهاب کمک می‌کند. این ژل به خوبی جذب شده و هیچ اثر چربی بعد از مصرف بر جای نمی‌گذارد.
پیشنهاد های ویژه

کرم بمب آبرسان کامان حاوی کلاژن – Comeon Water Bomb With Hyaluronic Acid & Collagen

111,000تومان
آبرسان کامان با قدرت تاثیرگذاری فوق العاده علاوه بر افزایش رطوبت و ترمیم بافت های آسیب دیده با دارا بودن کلاژن به عنوان ضد چروک قوی به حفظ حالت ارتجاعی و کشسانی و سفت شدن پوست تان کمک زیادی می کند که این کار باعث شده تا پوستی مقاوم و شاداب داشته باشید. واتر بمب کامان حاوی کلاژن همانطور که از اسمش هم پیداست با استفاده از ترکیبات مهمی مثل کلاژن، عصاره آناناس و هیالورونیک اسید (ماده ای که با آبرسانی و افزایش انعطاف پوست، باعث حفظ جوانی مخصوصا در سنین بالا میشود) در ساختار خود با ایجاد یک لایه ی محافظ به راحتی می تواند رطوبت پوست تان را تا 98 درصد افزایش دهد و ایجاد آسیب هایی مثل پوسته پوسته شدن و خشکی پوست را به حداقل برساند.

کرم ضد جوش آکنه سل لایسل 30 میلی لیتر – Liesel Acnesel Anti Acne cream 30 ml

272,500تومان
کرم ضد جوش آکنه سل لایسل به کاهش و رفع انواع جوش و آکنه کمک می‌کند، میزان چربی پوست را تنظیم می‌کند، آلودگی و باکتری‌های سطح پوست را رفع کرده و با محافظت از پوست، از بروز جوش و التهاب جلوگیری می‌کند تا پوستی بی‌نقص و یکدست داشته باشید.

کرم ضد لک بالای ۴۰ سال سینره ۶۵ میلی لیتر – Cinere Anti-Spot Repairing Cream 40+ 65 ml

220,000تومان
کرم ضد لک بالای ۴۰ سال سینره محصولی مناسب برای استفاده روزانه آقایان و خانم ها می باشد و لک های صورت آنها را به خوبی برطرف می کند.

کرم روشن کننده گیاهی حاوی آربوتین سی گل 50 میل – SEAGULL Herbal Lightening Cream With Arbutin 50 ml

129,500تومان
کرم روشن کننده حاوی هیدروکینون سی گل حاوی سه ماده موثر هیدروکینون، آلفا هیدروکسی اسید ها (AHA) و ویتامین C می باشد. این محصول مناسب برای از بین بردن لک های قهوه ای و تیره سطحی پوست و لک های به وجود آمده در اثر افزایش سن، مصرف قرص های بارداری و لک های ناشی از اشعه آفتاب است.

قوزبند کمربند طبی پل دار پاک سمن کد 042 – Paksaman Soft Talor Corset

1,401,000تومان1,611,000تومان
قوزبند پل دار «پاک سمن»، مناسب استفاده پس از عمل جراحی در ناحیه ستون فقرات است. این قوزبند با قابلیت تنظیم ویژه‌ای که دارد به‌راحتی روی تنه بسته شده و با عقب و بالا بردن نوک شانه‌ها و نزدیک نمودن کتف‌ها به یکدیگر، فشاری مخالف وضعیت ایجادکننده قوز به وجود می‌آورد و با کاستن از قوز پشتی و حمایت از سایر بخش‌های ستون فقرات به کاهش درد کمک می‌کند. آتل‌های پلیمری به‌کاررفته در محصول، استحکام بالایی دارند و با فرم آناتومیک ناحیه‌ی کمر هماهنگ هستند. ازآنجایی‌که این اورتز باید در تمام طول روز مورد استفاده قرار گیرد، در ساخت این محصول از الیاف مخصوص استفاده شده و تهویه‌ی مناسبی در بستر خود دارد که امکان استفاده طولانی بدون عوارض پوستی را فراهم می‌کند.

کرم ضد ترک پا کامان 230 میلی لیتر – Comeon Foot Cream 230 ml

175,000تومان
کرم ضد ترک پا کامان با فرمولاسیون ویژه با بهترین مواد مغذی مناسب برای پوست‌های ضخیم و آسیب دیده از جمله کف پا، زانوها و پوست‌های خشک دست و پاها و رفع پینه دست و آرنج است.

محصول ویژه

کاهش استئوآرتریت

کاهش استئوآرتریت

عصاره زنجبیل

حاوی زنجبیل

ترکیب گیاهی

ترکیب آووکادو و سویا

کاهش درد عضلات

مسکن

طبیعی

ویتامین د3 طبیعی

بازسازی مفاصل

جلوگیری از تخریب پیش رونده غضروف ها

آخرین مقالات

شماره های تماس:

44319455-44356133